Nejnovější video
  • Spustit video
Anketa

Jak si udržet krásné poprsí a nenáročné cviky, které k tomu pomohou.

Životodárná voda a věčné mladá hruď 
Voda je život a neplatí to jen při jejím vnitřním použití. Střídání teplé a studené vody při sprchování je to nejlepší, čím rozproudíte krev ve svých tkanivech. Takto pravidelně prokrvená pokožka je pevnější, a to platí jak u pokožky dekoltu, tak i u pokožky bříška nebo stehen. Není to sice nic příjemného, ale takováto ranní sprcha vás zaručeně probere a budete se cítit mnohem svěžeji. Přidáte-li jemnou masáž masážní rukavicí nebo masážní hlavou sprchy, účinek se zvýší. Krouživou masáž každého prsníku ve směru odzdola nahoru provádějte nejméně 40 vteřin, ideální je minuta pro každé prso.

Kdo maže, ten se může pýchou dmout
   Pokožka, která chrání poprsí, je v první řadě nosníkem. Udržet ji proto pevnou, ale elastickou je tím nejdůležitějším úkolem. Dekolt, poprsí a krk bychom měly natírat nejméně jednou denně ošetřujícím tělovým mlékem. Lepší volbou jsou pak specielní produkty vyvinuté pro náročné potřeby těchto partií. Stejně, jako mají oči své oční krémy, tak i vaše ňadra a dekolt můžou dostat individuální péči. I se specielními produkty nesmíme čekat zázraky během 24 hodin. Pravidelnost a precizní péče v kombinaci s ostatními kroky jsou jediným způsobem, jak svou pokožku dekoltu udržet co nejkrásnější. Po náročném období, jakým je například těhotenství nebo rychlá dieta, je dobré na poprsí použít specielní intenzivní péči v ampulích. Tuto intenzivní kúru je dobré aplikovat po dobu šesti až osmi týdnů, po kterých zaručeně uvidíte jasné výsledky!


   Co mají obsahovat tyto speciální ampulky? Měly by být kombinací biotinu, tedy vitaminu H a kyseliny citrónové, která přispívá l vytváření kožních lipidů. Vzájemné působení těchto dvou látek je mnohem účinnější, než kdybyste látky používali samostatně. Další prsům prospěšnou látkou je i vitamin E, který neutralizuje volné radikály zodpovědné za předčasné stárnutí pokožky a také ji chrání před škodlivými vlivy okolí. Éčko zlepšuje i schopnost zrohovatělé vrstvy pokožky udržet vlhkost. Určitě znáte i účinky krémů s koenzymem Q 10, který je identický s přirozeným koenzymem obsaženým v lidské pleti. Nabídne-li vám někdo specielní gely na poprsí s obsahem kofeinu, neváhejte! Tyto gely mají napínací efekt. Tělové mléka s výtažky ze šalvěje, rybízu nebo chmelu zabraňují ztrátě pružnosti tkaniva. Dalšími účinnými látkami, udržující vaše poprsí krásné, je olivový olej, ovocné kyseliny a peptidy.


Náplast na poprsí
Náplasti na poprsí jsou na našem trhu novinku na trhu, která se dováží z USA. Podporují jak zpevnění, tak i zformování poprsí. Náplasti fungují na podobném principu jako běžné, antikoncepční náplasti. Ingredience, obsažené v náplastech, se postupně uvolňují a dostávají do těla skrze pokožku. Náplasti mají příznivý vliv na povislé, stárnoucí, malé a nestejně zformované poprsí. Náplast se jednoduše aplikuje po sprchování nebo před spaním každý den, žena o ní tak téměř neví. Budete-li chtít tuto náplast vyzkoušet, pak ji nejlépe seženete, objednáte-li si ji na internetu.


I vaše prsa si chtějí zacvičit
   Ideálním sportem pro zvýšení tonu poprsí a zlepšení jeho vzhledu je plavání. Alternativou, pokud nemáte dost chuti či času k pravidelnému praktikování tohoto prospěšného sportu, je návštěva posilovny a konzultace s trenérem nebo také několik jednoduchých cviků uvedených níže. Jedna věc je však jistá: stejně jako u všech ostatních svalových skupin i posilování prsních svalů je třeba provádět vytrvale a pravidelně. Pokud svaly nebudeme nějakou dobu trénovat, opět ochabnou.


Cviky: Vyvíjení tlaku - Vyvíjení tlaku je to nejjednodušší cvičení pro krásná ňadra. Postavte se zpříma proti zdi a opřete se o ni nataženýma rukama. Potom tlačte proti zdi tak silně, jak jen můžete, jako byste jí chtěli pohnout z místa. Vydržte tlačit deset sekund, poté se uvolněte a protřepejte ruce. Cvičení opakujte desetkrát za sebou.

Dotkněte se lokty- Postavte se zpříma, ohněte ruce lehce v lokti a položte je na kyčle. Pak se pokuste dotknout se oběma lokty za zády. Pohyb nesmí být škubavý, ale spíše pomalý a plynulý. Takto napínejte svaly 10 až 15 sekund; opakujte osmkrát.

Přitiskněte dlaně - Přiložte své dlaně proti sobě před hrudníkem a tlačte jimi proti sobě tak silně, jak jenom dokážete, po dobu tří až pěti sekund. Opakujte desetkrát.

Prsa „nasucho“ - Pokud nemáte možnost chodit pravidelně do bazénu, můžete pro zvýšení tonu svého poprsí vyzkoušet následující cvičení: Postavte se zpříma čelem ke zdi a pevně se k ní přitiskněte. Zmáčkněte prsní svaly a provádějte pohyby, jako byste plavali styl „prsa“. Udělejte sto pomalých temp, prsní svaly mějte stále napjaté.

KV                                                         Ilustrační foto: Stock.XCHNG

Přihlášení